پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227062
پديده 18 ساله ايراني در ليگ انگليس +عکس
تاریخ انتشار : 1395/08/25 17:35:42
نمایش : 1606
الکس سميع‌زاده که چند روز پيش ۱۸ ساله شد، متولد تهران است و در سال ۲۰۱۳ در ۱۵ سالگي ايران را به مقصد انگليس ترک کرد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ستاره نوظهور فوتبال ايران که زير نظر باشگاه منچستر سيتي و سرمربي آن تيم، گوارديولا قرار دارد بنا بر گزارش رسانه‌هاي جزيره، الکساندر سميع‌زاده فوتباليست تکنيکي ايراني-انگليسي نام دارد که گفته مي شود يکي از مهاجمان آينده پپ در تيم منچستر سيتي خواهد بود.

الکس سميع‌زاده که چند روز پيش ۱۸ ساله شد، متولد تهران است و در سال ۲۰۱۳ در ۱۵ سالگي ايران را به مقصد انگليس ترک کرد. در گزارشي که در خصوص اين بازيکن منتشر شد آمده است: «فيلم و تصاوير حرکات تکنيکي سميع‌زاده در شبکه هاي اجتماعي غوغايي به پا کرد. الکس در بدو حضورش در انگليس و پيش از پيوستن به منچستر سيتي به تيم کرزن اشتون پيوست و در مسابقات رده سني زير ۱۸ سال بازي کرد. در اين بازي ها ۱۹ گل به ثمر رساند و خيلي زود به ترکيب تيم اصلي باشگاه رسيد اما فقط بعد از چند بازي در سال ۲۰۱۵ با دريافت دعوت نامه‌اي از منچستر سيتي به اين باشگاه پيوست و به تمرين با تيم زير ۱۶ سال  پرداخت. او سپس از سوي باشگاه براي کسب تجربيات بيشتر به بولتون قرض داده شد و در اولين فصل حضور در اين تيم موفق به زدن ۲۴ گل شد».

سميع زاده در اولين بازي براي بولتون موفق به هت تريک برابر کولچستر شد و در سه ديدار پياپي مقابل ليدزيونايتد، هادرزفيلد و برنتفورد گلزني کرد. سميع‌زاده، کارلوس توز و سرخيو آگوئرو را الگو و اسطوره خود مي‌داند و قصد دارد خيلي زود به قله فوتبال و به سطح ستاره هاي آن برسد. همان طور که انتظار مي‌رفت سميع‌زاده به رغم سن کم براي دقايقي فرصت بازي براي بزرگسالان بولتون در چمپيونز شيپ را هم به دست آورد. اما آنچه که نام او را بيش از گذشته بر سر زبان‌ها انداخت عملکرد او در تيم زير ۲۱ ساله هاي بولتون مقابل کريستال پالاس بود که همه را به وجد آورد، به ويژه در صحنه‌اي که در نزديکي نقطه کرنر حريف به سبک نيمار و با حرکتي خيره‌کننده مدافع مستقيم خود را از پيش رو برداشت.

الکس سميع‌زاده هفته گذشته به صورت قرضي به تيم ديگري به نام چورلي انگليس پيوست و روز شنبه در اولين بازي خود براي اين تيم در نشنال ليگ موفق به گلزني شد. در شرايطي که مليت الکس در ويکي‌پدياي باشگاه، ايراني ذکر شده اما سايت soccerway  سميع‌زاده را بازيکني انگليسي معرفي کرده است. رسانه هاي انگليسي از الکس سميع‌زاده به عنوان مهاجم آينده منچستر سيتي نام مي‌برند که اين باشگاه او را زير نظر داشته و براي استفاده از اين بازيکن در آينده نزديک حساب باز کرده است.

 پديده ايراني جديد فوتبال جزيره کيست؟ +عکس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html